وبسایت تفریحی

مطالب تفریحی

وبسایت تفریحی

مطالب تفریحی

وبسایت تفریحی

سلام
من الی هستم.
ی دختر خل و چل و باحال.
عاشق وب نویسی و وب گردی ام.
توی شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارم اما پیجا و وبام شخصی نیست. این وب شخصی و بیشتر مطلب دخترونه مینویسم. عکسای باحال و دخترونه پسند.
نظر بدین ک بتونم وضعیت وبمو بهتر کنم. انتقادم قبول میکنم
همتونو دوست دارم

آخرین نظرات

پاییز-1

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ

آسمان هم شوخی اش گرفته! میداند زاده ی پاییزم...

قصد آشوب کردن دلم را دارد

۹۴/۰۶/۲۰
اِلــــــــèlíـــــــــی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی